Nog eventjes...

13 januari 2017

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn avonturen down under. Nog een kleine 2 weken en dan is het zover. Mijn avontuur gaat beginnen! 26 januari vertrek ik naar Singapore, hier blijf ik tot 31 januari en uiteindelijk land ik 1 februari in Melbourne waar ik dan 5 maanden blijf voor mijn stage bij the florey. Na mijn stage ga ik nog 2 maanden Australië verkennen. De eerste maand ga ik alleen of met de mensen die ik daar ontmoet. De laatste maand komt de Liefste Melissa en gaan we met een camper de oostkust verkennen!

Wil je  op de hoogte blijven van nieuwe blogs en avonturen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    13 januari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Grietje Van kammen:
    17 januari 2017
    Heyy wat super, en zo snel gaat dat he , ik hoop dat je een prachtige reis maakt
  3. Tessa:
    18 januari 2017
    Super leuk Moon, kan niet wachten op je avonturen
  4. Eva:
    26 januari 2017
    Heey lieve Moon! Ik mis je nu al in het huis.. heeel veel plezier! Ik ben onwijs trots op je, you can do it! <3

Dikke knuffel Xxxx
    p.s. ook al zit je straks aan de andere kant van de wereld, ik ben er nog steeds voor je! ;)
  5. Jacq:
    26 januari 2017
    Hoi Monica, Je deed het heel goed bij het afscheid. Nog even en je hebt jouw eerste reisdoel bereikt. Singapore , Top. Geniet ervan. Wij zijn trots op jou , maar ook wel een beetje "jaloers". Liefs en groetjes en tot gauw ;-)
  6. Henriette:
    Goede reis!