Naam:
monicabos.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik ben Monica, 24 jaar en 3e jaars student biologie en medisch laboratoriumonderzoek. Heb een relatie met Melissa die ik ongelofelijk erg ga missen in de tijd dat ik weg ben. De laatste maand komt ze gelukkig langs en reizen we samen. Ik heb verschillende hobby's maar het voegt weinig toe om daar hier zo uitgebreid over te schrijven!

Over mijn reis

In eerste instantie ga ik naar Australië voor mijn stage bij the florey. Ik ga hier helpen met een onderzoek naar de verandering in genexpressie bij psychiatrische ziekten. Ik vind t heel gaaf dat ik hierin mag ondersteunen! Na mijn 5 maanden durende stage ga ik nog 2 maanden reizen door Australië. Het is voor mij voor het eerst dat ik zo lang, zo ver en alleen weg ga. Erg spannend dus, maar ik kijk er ondanks de spanning erg naar uit! Voor dat ik naar Australië ga, heb ik eerst nog 5 dagen vakantie in Singapore. Deze 7 maanden word een ervaring  om nooit te vergeten.

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Qatar, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.